- Maximální výkon stanovený podle UN-GTR.21, z něhož je až 25 kW k dispozici pro overboost, který lze využít po dobu maximálně 30 sekund.
- Výkon, který je k dispozici v konkrétní jízdní situaci, závisí na proměnlivých faktorech, jako je venkovní teplota, teplota, stav nabíjení a klimatizace nebo fyzické stárnutí vysokonapěťového akumulátoru.
-
- Dostupnost maximálního výkonu (overboost) vyžaduje zejména teplotu vysokonapěťové baterie mezi 23-50 °C a úroveň nabití baterie > 88 %.
-
- Zejména odchylky od výše uvedených parametrů mohou vést ke snížení výkonu nebo dokonce k nedostupnosti funkce overboost.
-
- Teplotu akumulátoru lze do jisté míry nepřímo ovlivnit prostřednictvím stacionární funkce klimatizace a ve vozidle lze mimo jiné nastavit stav nabití. Aktuálně dostupný výkon se zobrazuje na displeji měřiče výkonu vozidla.
-
- Pro maximalizaci využitelné kapacity vysokonapěťového akumulátoru doporučujeme nastavit cílový stav nabití akumulátoru pro každodenní používání na 80 % (před dlouhými cestami lze například přepnout na 100 %).
- Audi Q4 50 e-tron quattro:
- Spotřeba elektrické energie (kombinovaná¹) v kWh/100 km: 17,4-22,22; emise CO₂ (kombinované¹) v g/km: 0.
- Informace o spotřebě paliva/elektřiny a emisích CO₂ v rozmezí podle zvolené výbavy vozidla.
- Pro vozidlo jsou k dispozici pouze hodnoty spotřeby a emisí podle WLTP, nikoli podle NEDC.
- Uvedená doba nabíjení platí výhradně pro Audi Q4 40 e-tron*.
-
- Doba nabíjení/dobíjecí výkon akumulátoru se může lišit v závislosti na různých faktorech, jako je teplota okolí a akumulátoru, použití jiných zástrček specifických pro danou zemi, použití funkce předkondicionování (např. dálkově ovládaná klimatizace vozidla), dostupnost energie v nabíjecí stanici, stav nabití a stárnutí akumulátoru. Nabíjecí výkon se snižuje s rostoucím stavem nabití. Zohledňují se ztráty při nabíjení. Maximální stejnosměrný nabíjecí výkon u nabíjecích stanic HPC: Audi Q4 40 e-tron*/Audi Q4 45 e-tron quattro*/Audi Q4 50 e-tron quattro*: 135 kW.
- Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí byly stanoveny podle zákonem předepsaných metod měření. Dne 1. ledna 2022 zkušební cyklus WLTP zcela nahradil zkušební cyklus NEDC, což znamená, že pro vozidla nově homologovaná po tomto datu nejsou k dispozici žádné hodnoty NEDC.
- Tyto informace se nevztahují k jednotlivým vozidlům a nejsou součástí nabídky, ale jsou určeny výhradně pro účely porovnání různých typů vozidel. Další výbava a příslušenství (příplatkové díly, formát pneumatik atd.) mohou změnit příslušné parametry vozidla, jako je hmotnost, valivý odpor a aerodynamika, a vedle povětrnostních a dopravních podmínek a individuálního chování řidiče mohou ovlivnit hodnoty spotřeby paliva, spotřeby energie, emisí CO2 a výkonu vozidla.
- Vzhledem k realističtějším zkušebním podmínkám jsou hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 naměřené podle WLTP v mnoha případech vyšší než hodnoty naměřené podle NEDC. To může mít za následek odpovídající změny ve zdanění vozidel od 1. září 2018. Další informace o rozdílech mezi WLTP a NEDC naleznete na www.audi.at/wltp.
- Pro aktivaci je nejprve nutná stávající smlouva se službou e-tron Charging Service nebo s Audi charging. Poté lze službu aktivovat prostřednictvím aplikace myAudi a příslušný elektronický certifikát Plug and Charge pro využívání služby se "vzduchem" přenese do vybraného vozidla podporujícího službu Plug & Charge.
- Smlouvu se službou e-tron Charging Service je možné uzavřít do 31. prosince 2022. Audi Q4 e-tron / Audi Q4 Sportback e-tron s modelovým rokem 2023 (od týdne SOP 35/2022) může funkci Plug & Charge využívat po úspěšné aktivaci od 1. 12. 2022.
- Uzavření smlouvy o nabíjení Audi je možné od 01. 01. 2023. Audi Q4 e-tron / Audi Q4 Sportback e-tron s modelovým rokem 2023 (od týdne SOP 35/2022) může funkci Plug & Charge využívat od března 2023 po úspěšné aktivaci.
- Informace o kompatibilních průmyslových zásuvkách získáte u svého partnera Audi.
- Uvedené tarify nabíjení a nabíjecí karta jsou nabídkou společnosti Volkswagen Group Charging GmbH (Elli). Pro využití těchto tarifů je vyžadován účet myAudi a aplikace myAudi. V aplikaci myAudi musí být vytvořen plně elektrický model Audi (podle čísla podvozku) a hlavní uživatel. Smlouva je uzavřena na dobu určitou 12 měsíců a po uplynutí této doby automaticky končí. Běžné odstoupení od smlouvy není v tomto období možné. Všechny uvedené ceny zahrnují zákonnou daň z přidané hodnoty. Platí pro Německo. Ceny pro ostatní země lze vyvolat prostřednictvím údajů o tarifu (viz přehled tarifů) a prostřednictvím aplikace myAudi. Pro vytvoření profilu vozidla v aplikaci myAudi budete potřebovat číslo podvozku. Uzavřít smlouvu s nabíjením Audi je možné od 1. 1. 2023. Audi Q4 e-tron / Audi Q4 Sportback e-tron s modelovým rokem 2023 (od týdne SOP 35/2022) může po úspěšné aktivaci využívat funkci Plug & Charge od března 2023. V závislosti na smlouvě s mobilním operátorem mohou vzniknout dodatečné náklady. Zákazníci, kteří mají sjednaný tarif Audi charging pro a používají plně elektrické Audi (nákup za hotové, leasing, financování), mohou být od základního poplatku osvobozeni. Jejich vozidlo musí být buď aktuálního modelového roku, nebo předchozího modelového roku. Nabídka platí pouze pro první smlouvu a nelze ji převést na další. Po uplynutí jednoho roku platí běžné tarifní podmínky. Akce AUDI AG se vám zobrazí prostřednictvím aplikace myAudi s hlavním uživatelským připojením při podpisu smlouvy. Akční cenu lze využít od 1. 1. 2023. Plug-in hybridní vozidla jsou z této nabídky vyloučena.
- V závislosti na dostupnosti v jednotlivých zemích. Aktuální kompatibilitu operačního systému iOS/Android naleznete v popisu aplikace myAudi v příslušném obchodě s aplikacemi. Nutná předchozí registrace na www.my.audi.com.
- Využití Plug & Charge vyžaduje tarif podporující Plug & Charge (basic, plus, pro) a vozidlo podporující Plug & Charge. V závislosti na smlouvě s mobilním operátorem mohou vzniknout další náklady.
- Další informace o Audi connect jsou k dispozici na www.audi.at/connect a u vašeho partnera Audi.
- Použití head-up displeje je omezeno s polarizačními skly slunečních brýlí.